A Secret Weapon For دستگاه تصفیه آب زینود

Wiki Article

همچنین شیر میکس در زمان تعویض فیلتر نیز برای کربن گیری تصفیه آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضمن این که شما عزیزان می‌توانید تصفیه آب خود را پیش خرید نمایید. کارشناسان فنی تصفیه آسا ، در اسرع وقت با ارسال و نصب رایگان در محل شما حضور پیدا میکنند.

بطوریکه این قیمت ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماتجهیز عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع می باشد. ( به بخش تضمین بهترین قیمت های سایت دماتجهیز مراجعه کنید).

کیفیت آب خروجی بالاست. شرکت بسیار پاسخ گویی داره. پرسنل مودب و با حوصله هستن. پشیمون نمی شید.

قطعاتی که توسط نمایندگی مینروا گارانتی می‌شوند شامل پمپ، تانک، شیرهای برقی، شیر روی سینک، هوزینگ‌های دستگاه، گیج فشار روغنی دستگاه و دیگر قطعات موجود در دستگاه می‌شود.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هم با خدمات نصب و ارسال رایگان همچون تهران و کرج و سنندج و دیگر شهرهای ایران همراه خواهد بود.

بسیار مشاهده شده که برندهای متفرقه موجود در بازار ایران با قیمت‌های مختلف عرضه می‌گردند که مشتری را برای خرید سردرگم می‌نماید، اما برند مینروا با دارا بودن شاخص‌های قیمتی اصولی برای هر محصول یک قیمت ارائه می‌نماید و همچنین تمام آب شیرین کن ها با ضمانت به صرفه ترین قیمت در بازار ایران به فروش می‌رسند.

اما املاح و مواد نگهدارنده درون آب معدنی می‌تواند پس از استفاده پیاپی در بدن رسوب کرده و باعث بیماری هایی مانند سنگ کلیه شود. تاریخ انقضاء

توجه نمایید که برای آب لوله کشی شهری که کلرزنی میشود نیازی به لامپ یو وی ندارید و هزینه اضافی خواهد بود.

بعد از چندماه استفاده نظرمو اعلام میکنم تا کمکی به بقیه دوستان بشه که قصد خرید دارن ومطمین نیستن برای خریداین دستگاه.من برای خرید با خود شرکت تماس گرفتم وکارشناس فروش در مورد دستگاه و مشخصات وکارکردش کامل برام توضیح داد وخریداری کردم واز خود شرکت مستقیم تکنسین با دستگاه همون روز اومد ودستگاه رو برام خیلی راحت وسریع نصب کردن خیلی محترم وباشخصیت بودن وکارت گارانتی رو هم همراهشون آورده بودن وتاریخ نصب رو زدن روی کارت به نظرم بهترین موضوع که در مورد گارانتی میشه گفت اینه که از تاریخ نصب شروع میشه وشما میتونین خرید کنین وچند ماه یا سال دیگه نصب دستگاهتون رو انجام بدین وگارانتی دستگاهتون باقی میمونه .

این موضوع هم باعث بهبود طعم و رنگ آب آشامیدنی می‌شود و هم سلامت آب آشامیدنی را تضمین می‌کند. در سراسر دنیا موضوع طعم آب آشامیدنی مسئله‌ای بسیار مهم است، زیرا روزانه بدن انسان به میزان زیادی آب نیاز دارد و با داشتن check here طعم خوب بیشتر رغبت به نوشیدن آن می‌کنیم و در نتیجه بدن هیدراته نگه داشته می‌شود.

قطعات و اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه آب مینروا همگی یک سیستم خوب را برای پاکیزه و سالم نمودن آب آشامیدنی راه اندازی می‌کنند. در پک نصبی تصفیه آب مینروا، آچار تعویض فیلتر تصفیه آب وجود دارد که می‌توانید در صورت داشتن اطلاعات فنی در زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا، خودتان نیز فیلترهای سه گانه تصفیه آب را تعویض نمایید که البته نیاز به دانش کربن گیری تصفیه آب نیز دارد.

در دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بالاتر فیلتراسیون، می‌توان فیلترهای بیشتری نصب کرد و آلاینده‌های بیشتری را جذب نمود به همین علت کیفیت آب خروجی دستگاه نیز بهتر خواهد بود.

((با بررسی بازار های کشور و وجود تقلبی بودن و ناکارآمدی اکثر دستگاه های عرضه شده در بازار ، تلاش نمودیم تا جهت عرضه کالای با کیفیت و سالم با شرکت هیوندای وارد مذاکره شویم و جهت اخذ نمایندگی از این شرکت اقدام نماییم.

Report this wiki page